جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۵۲ ۲۰
طبقه بندی:
  • اخبار
  • اخبار ویژه
  • قوانین و مقررات
چچ

افتتاح شعبه صندوق تامین خسارتهای بدنی در زاهدان

بیست و هشتمین شعبه صندوق تامین خسارت بدنی کشور با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در زاهدان افتتاح شد.

افتتاح شعبه صندوق تامین خسارتهای بدنی در زاهدان

به گزارش روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، سرپرستی شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی سیستان و بلوچستان همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور جمعی از مقامات استانی و مدیران ارشد صنعت بیمه در زاهدان افتتاح شد.
دکتر سلیمانی رئیس کل  بیمه مرکزی کشور در مراسم افتتاح شعبه زاهدان صندوق تامین خسارتهای بدنی  با اشاره به خدمات گسترده و ارزشمند این صندوق گفت:  صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور سال گذشته نزدیک هزار و 300 میلیارد تومان و در 10 ماه سال جاری، حدود هزار میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است.
دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با تقدیر از اقدامات مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی و دغدغه های وی برای خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار افزود: صندوق بر اساس اهداف عالی و مترقی تشکیل شده است و در دوره مدیریت جناب آقای دکتر جباری خدمات ماندگاری داشته است.
وی با تاکید بر همدلی و همراهی موجود بین شرکتهای بیمه و صندوق تامین خسارتهای بدنی این همگرایی را ضامن خدمت رسانی شایسته به مردم دانست.

دکتر جباری مدیر عامل صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور  نیز در این مراسم با بیان اینکه تحول بنیادی از سال گذشته در این صندوق ایجاد شده است، اظهار داشت: حمایت های سریع و به موقع از گروه‌های هدف از مهمترین برنامه های اجرایی شده این نهاد  است به طوری که خسارات در مدت زمان یک هفته ای پرداخت می شود.
در این مراسم دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی ایران،  دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، امینی معاون نظارت بیمه مرکزی، دکتر جباری  مدیر عامل صندوق تامین خسارت بدنی، جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور، بادین مدیرعامل بیمه آسیا، پورکیانی مدیرعامل بیمه البرز، حیدری مدیرعامل بیمه کارآفرین، دکتر بهاری فر مدیرعامل بیمه ما ، دکتر محمدی مدیرعامل بیمه میهن  و مدیران شعب شرکتهای بیمه در استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند.

آدرس کوتاه شده: