دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۵۲ ۱۳
طبقه بندی:
  • اخبار ویژه
  • گزارش تصویری
چچ

برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل جدید بیمه ایران با حضور وزیر اقتصاد

دکتر رضایی مدیرعامل جدید بیمه ایران با حضور دکتر فرهاد دژپسند وزیر اموراقتصادی و دارایی معارفه شد.

برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل جدید بیمه ایران با حضور وزیر اقتصاد

به گزارش روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، روز سه شنبه مراسم تکریم محسن پورکیانی مدیرعامل پیشین و معارفه دکتر محمد رضایی مدیرعامل جدید بیمه ایران با حضور دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
دکتر دژپسند در این جلسه با گرامیداشت یاد وخاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم منش و روش این شهید بزرگوار را سرلوحه برنامه های مدیریتی کشور قرار دهیم.
وی همچنین با اشاره به تحریم های ظالمانه، نقش بیمه مرکزی در شکستن این تحریم ها را بسیار مهم ارزیابی کرد.
وزیر امور اقتصاد و دارایی همچنین توصیه هایی برای رشد و ارتقای صنعت بیمه و بیمه ایران ارایه داد.
در ابتدای این مراسم دکتر محمد رضایی مدیرعامل جدید بیمه مرکزی درباره اقدامات صورت گرفته این شرکت در 9 ماهه ابتدای سال جاری و برنامه های خود در این سمت با عنوان \"راهبرد آینده بیمه ایران برای سرآمدی\" توضیحاتی ارایه کرد.
محسن پورکیانی مدیرعامل پیشین بیمه ایران و مدیرعامل کنونی بیمه البرز نیز گزارشی اجمالی از اقدامات صورت گرفته در دوران مدیریت خود ارایه داد.
در پایان این مراسم حکم دکتر محمد رضایی از سوی دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به وی ارایه شد.
 در این مراسم علاوه بر وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر غلامرضا سلیمانی رییس کل و هیات عامل بیمه مرکزی، دکتر عباس معمارنژاد معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد و دارایی، دکتر سیدمحمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و اعضای هیات مدیره و معاونان و مدیران شرکت بیمه حضور داشتند.

 

آدرس کوتاه شده: