سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۵۰ ۳۰
طبقه بندی:
  • اخبار
  • اخبار ویژه
  • بنر مناسبتی
چچ

تاکید بر تعامل میان پژوهشکده و سندیکای بیمه

دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران و رییس پژوهشکده بیمه بر تعامل و همکاری بیشتر میان دو بخش تاکید کردند.

تاکید بر تعامل میان پژوهشکده و سندیکای بیمه

به گزارش روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، سیدمحمد علیپور و حمید کردبچه روز چهارشنبه در سندیکای بیمه گران دیدار کرده و درباره چگونگی تعامل و همکاری میان دو بخش پژوهشی صنعت بیمه بحث و تبادل نظر کردند.

علیپور در این جلسه با اشاره به مشارکت حدود 380 نفر از کارشناسان صنعت بیمه در فعالیت های سندیکا از تبادل اطلاعات و همکاری میان این دو بخش استقبال کرد.

وی همچنین نبود منابع معتبر به روز درسی رشته های بیمه دانشگاهی کشور را یکی از مشکلات موجود در صنعت بیمه دانست و خواهان رصد عملکرد تمامی شاخه های رشته بیمه در دانشگاه ها، همچنین مرور و بروزرسانی کتب و منابع تدریس توسط اساتید با همکاری وزارت علوم شد.

دبیرکل سندیکا در ادامه این دیدار خواهان بررسی جوانب و توسعه فناوری های نوین در صنعت بیمه شد و اظهار داشت که این موضوع می تواند در در توسعه این صنعت بسیار مفید باشد.

وی به فاصله افتادن صنعت بیمه کشور با علم روز بیمه اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد گروهی در پژوهشکده بیمه برای رصد دانش روز بیمه و بررسی عملکرد آنها می تواند به رشد فنی صنعت کمک بسیاری کند.

علیپور همچنین توجه به پردازش و داده کاوی در حجم عظیم اطلاعات سال های گذشته صنعت بیمه که در بیمه مرکزی تجمیع شده را از موارد با اهمیتی دانست که تاکنون مغفول مانده و پژوهشکده می تواند با انجام آن، خدمت بزرگی به صنعت بیمه کند.

حمید کردبچه رییس پژوهشکده بیمه نیز در این دیدار با اعلام تشکیل دفتر ارتباط با صنعت در این پژوهشکده خواهان تعامل و همکاری میان پژوهشکده و سندیکا شد.

وی با اعلام همکاری در تمامی سطوح و زمینه ها با سندیکای بیمه گران بخصوص کارگروه ها، خواهان حضور فعال نماینده سندیکا در پژوهشکده و نماینده پژوهشکده در سندیکا شد.

دکتر کردبچه با بیان اینکه خواهان واگذاری برخی از وظایف پژوهشکده به سندیکای بیمه گران است، اظهار داشت: پژوهشکده آماده واگذاری برخی از وظایف خود بخصوص در زمینه برگزاری آزمون ها و آموزش بدنه شاغل در صنعت بیمه است.

در این جلسه دو طرف آمادگی خود را برای برقراری همکاری و تعامل بیشتر میان دو بخش اعلام کردند.

آدرس کوتاه شده: