یکشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۵۰ ۲۱
طبقه بندی:
  • اخبار
  • اخبار ویژه
  • بنر مناسبتی
چچ

حمایت مدیران عامل شرکتهای بیمه از فعالیت های شورای هماهنگی معاونان فنی

مدیران عامل شرکتهای بیمه از فعالیت های شورای هماهنگی معاونان فنی در سندیکای بیمه گران ایران حمایت کرده و خواهان تقویت این شورا شدند.

حمایت مدیران عامل شرکتهای بیمه از فعالیت های شورای هماهنگی معاونان فنی

به گزارش روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، جلسه شورای عمومی صبح روز دوشنبه با حضور اکثریت اعضا برگزار شد. در این جلسه گزارش سید محمد علیپور دبیرکل سندیکا درباره آخرین  روند مذاکرات با شرکت سایپا برای پرداخت مطالبات صنعت بیمه و فعالیت های شورای هماهنگی معاونان فنی شرکتهای بیمه ارایه شد.
در این جلسه مفید امینی معاون نظارت و مهردادرضایی مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای بیمه مرکزی درباره مباحث آخرین جلسات با سایپا، نظارت بر صدور بیمه نامه در مبادی ورودی و خروجی مرزهای کشور برای ورود و خروج کالا یا مسافر، شکایت نمایندگان فروش از شرکتهای بیمه، آخرین موارد مطرح شده در جلسه با مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و روند بررسی و تصویب اساسنامه جدید سندیکا در شورایعالی بیمه توضیحاتی ارایه دادند.
در ادامه  این جلسه عظیمی به نمایندگی از شورای هماهنگی معاونان فنی سندیکا، گزارشی درباره حذف موارد غیرفنی رایج در مناقصات بیمه ای ارایه کرد.
مدیران عامل شرکتهای بیمه نیز فعالیت های شواری هماهنگی معاونان فنی را مفید دانسته و خواهان تقویت و حمایت از این شورا و اقدامات آن شدند.
همچنین در این جلسه 12نفر از مدیران عامل عضو شورای عمومی خواهان در دستور کار قرار گرفتن برگزاری انتخاب دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران شدند که بر این اساس مقرر شد در جلسه آتی شورای عمومی سندیکا، موضوع انتخابات با توجه به نتایج جلسه آینده شورای عالی بیمه در خصوص بررسی اساسنامه سندیکا، مورد بحث و اتخاذ تصمیم قرارگیرد.

 

آدرس کوتاه شده: