سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ۱۱:۴۸ ۶۰
طبقه بندی:
  • اخبار
  • اخبار کارگروه ها
  • اخبار ویژه
  • فوتو نیوز
چچ

روابط عمومی ها چشم و چراغ صنعت بیمه هستند

سیدمحمد علیپور در نخستین جلسه کارگروه تخصصی روابط عمومی با اشاره به نظرات اعضای سندیکا مبنی بر اهمیت موضوع روابط عمومی و پیشنهادهای مطرح شده در خصوص ضرورت تشکیل جلسات مستمری در این حوزه بیان داشت: برخی ...

روابط عمومی ها چشم و چراغ صنعت بیمه هستند

سیدمحمد علیپور در نخستین جلسه کارگروه تخصصی روابط عمومی با اشاره به نظرات اعضای سندیکا مبنی بر اهمیت موضوع روابط عمومی و پیشنهادهای مطرح شده در خصوص ضرورت  تشکیل  جلسات مستمری  در این حوزه  بیان داشت: برخی مباحث  تنها در سندیکا قابل بحث است. در اینجا موضوعات فنی، حرفه ای و صنفی پیگیری می شود؛ اعضای کارگروه تخصصی روابط عمومی هم می توانند به موضوعات مربوط به کسب و کار شرکت ها بپردازند.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران خاطرنشان ساخت: روابط عمومی ها چشم و چراغ صنعت بیمه هستند. هم باید بخوبی محیط آنرا   رصد  کنند و هم مسیر حرکت و توسعه  در جامعه  را برای داخل صنعت بیمه شفاف و روشن نمایند. یکی از انتظارات آن است که به وجهه عمومی  صنعت بیمه بپردازید. دردوران دولت نهم و دهم  وجهه عمومی صنعت بیمه تخریب شد و به آن آسیب جدی وارد شد. ذهنیت عمومی و نهادهای تصمیم گیر  نسبت به صنعت بیمه  خیلی منفی شد و هنوز آثارش وجود دارد. ما نیازمند کار جدی و موثر برای ترمیم آن هستیم.

وی افزود: یکی از اهدافی که معین شده توسعه بیمه های عمر است و از آنجایی که این نوع بیمه نامه های بلندمدت است، توسعه آن نیازمند جلب اعتماد بیشتر جامعه به  شرکت های بیمه است. روابط عمومی ها در ایجاد و تعمیق  این اعتماد درکنار عملکرد مناسب شرکتها نقش اصلی را برعهده دارند.
دبیرکل سندیکای بیمه گران تاکید داشت مباحث کارگروه روابط عمومی را  بصورت ویژه دنبال خواهد نمود و ازاعضای کارگروه روابط عمومی خواست برای مسائل مشترک شرکتها در حوزه روابط عمومی برنامه ریزی مناسبی انجام داده و همکاری خوبی شروع شود.

آدرس کوتاه شده: