در حال بارگذاری ...
  • ایسنا

تعیین چارچوب برای بازاریابی‌های آنلاین به نفع شفافیت است
    ایسنا

    تعیین چارچوب برای بازاریابی‌های آنلاین به نفع شفافیت است

    بیمه مرکزی در اطلاعیه‌ای استارت‌آپ‌های بیمه‌ای را به رعایت چارچوب‌هایی در زمینه بازاریابی‌های برخط ملزم کرده است که به گفته دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران اقدام قابل قبولی است زیرا به شفاف شدن فعالیت بازاریابی‌های برخط منجر شده و مصرف‌کنندگان اطمینان بیشتری نسبت به ...


    ایسنا

گفت‌وگوی تفصیلی ایسنا با دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران
    ایسنا

    گفت‌وگوی تفصیلی ایسنا با دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران

    دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران معتقد است باید شرایط را طوری برای این صنعت مهیا کرد که شرکت ها انرژی خود را روی نرخ شکنی نگذارند، او با انتقاد از اینکه در صنعت بیمه ایران کار اصولی و آینده نگری کم انجام می شود، به لزوم تعامل شرکت های بیمه با دیگر کشور ها اشاره کرد و گفت: صنعت ...


  • رونمایی از سامانه کاویس

    در جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران از سامانه جامع تجمیع و تخصیص اطلاعات خودرویی با عنوان اختصاری کاویس رونمایی شد.

    در جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران از سامانه جامع تجمیع و تخصیص اطلاعات خودرویی با عنوان اختصاری کاویس رونمایی شد.
    به گزارش روابط عمومی سندیکای بیمه گران، در ادامه اجرای طرح مشترک شرکت های بیمه جهت ساماندهی بیمه خودروهای صفرکیلومتر در جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران از  سامانه تجمیع و تخصیص اطلاعات خودرویی با عنوان "کاویس" رونمایی شد.
    این سامانه که توسط مدیریت فناوری اطلاعات بیمه ایران طراحی شده است می تواند اطلاعات خودروهای صفرکیلومتر شرکت های مختلف خودروساز را تجمیع نماید و طی دستورالعمل مصوب سندیکا به شرکت های بیمه گر تخصیص دهد تا فرآیند صدور را انجام دهند.
    فتاحیانی مدیر فناوری اطلاعات بیمه ایران در جمع اعضای شورای عمومی سندیکا در توضیح عملکرد این سامانه بیان داشت: ورودی و خروجی این نرم افزار هماهنگ با پورتکل های خودرو سازان و بیمه گران طراحی شده است. هر شرکت بیمه می تواند اطلاعات سهم خود را واکشی کند و امکان گزارش گیری برای کل شرکت ها وجود دارد.
    وی خاطرنشان ساخت: بخش صدور بیمه نامه در این سامانه به طور کامل به شرکت بیمه گر منتقل می شود.
    همچنین فراشیانی مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر اطلاعات دو شرکت ایران خودرو  و سایپا در این سامانه جمع آوری می شود،  اظهار داشت: این برنامه قابلیت توسعه دارد و در فاز دوم تجمیع اطلاعات سایر شرکت های خودروساز و خودروهای وارداتی انجام می شود.
    گفتنی است ساماندهی بیمه خودروهای صفرکیلومتر با هدف حمایت از مصرف کننده در طی ماههای اخیر  با تلاش سندیکای بیمه‌گران و حمایت بیمه مرکزی پیگیری می شود. 

     




    مطالب مرتبط

    مرحله جدید ساماندهی  بیمه خودروهای صفرکیلومتر؛ آغاز تخصیص از امروز

    مرحله جدید ساماندهی  بیمه خودروهای صفرکیلومتر؛ آغاز تخصیص از امروز

    پس از راه اندازی سامانه کاویس و تجمیع اطلاعات خودروهای صفرکیلومتر،  در جلسه اخیر  شورای عمومی سندیکا روش تسهیم خودروها جهت صدور بیمه نامه میان شرکت های بیمه  تصویب شد و مرحله تخصیص  از امروز آغاز می شود.

    |

    نظرات کاربران