در حال بارگذاری ...
  • علیپور در جمع مدیران روابط عمومی شرکتهای بیمه:

    نباید احساس شود که شرکت های بیمه از پرداخت خسارت شانه خالی می کنند

    دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با تاکید براینکه شرکت های بیمه برای رفع آلام و مشکلات مردم مناطق سیل زده باید خود را بجای آسیب دیدگان قرار دهند، گفت: نباید احساس شود که شرکت های بیمه از پرداخت خسارت شانه خالی می کنند.

     

    به گزارش روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، سیدمحمد علیپور روز شنبه در اولین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در سال 1398 با اشاره به حوادث ابتدای سال و نقش بیمه ها در این زمینه ابراز امیدواری کرد که با همکاری شرکت های بیمه، سابقه و کارنامه خوبی درجهت خدمت رسانی به مردم از سوی شرکت های بیمه ارایه شود.

    وی از مدیران روابط عمومی های شرکت های بیمه نیز خواست که با انعکاس اطلاعات صحیح و واقعی به مدیران شرکت های خود، زمینه را برای تصمیم گیری صحیح مهیا کنند.

    دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران افزود: شرکت های بیمه باید برای درک حادثه سیل اخیر و اتفاقاتی که برای مردم رخ داده است، خود را به جای حادثه دیدگان قرار دهند تا بتوانند به تسکین آلام آنها کمک کنند، در عین حال منتی هم بر سر آسیب دیدگان نیست چون همه شرکت های بیمه در قبال فروش بیمه نامه تعهد دارند.

    وی با تاکید بر اینکه شرکت های بیمه باید به مردم جامعه احساس آرامش بدهند، خاطر نشان کرد: مردم نباید در رفتار شرکت های بیمه احساس مغایرت و چندگانگی داشته باشند.

    علیپور گفت: ما نیز در سندیکای بیمه گران ایران سعی می کنیم که با هماهنگی شوراهای هماهنگی استان ها، بین شرکت های بیمه در مناطق سیل زده برای برآورد و پرداخت خسارات هماهنگی و سرعت ایجاد کنیم.

    در ابتدای این جلسه مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی نیز با اشاره به حادثه سیل اخیر از مدیران روابط عمومی خواست تا درباره عملکرد شرکت های بیمه در این مناطق اطلاع رسانی دقیق و سریع داشته باشند تا مردم نسبت به عملکرد شرکت های بیمه آگاه شوند.

    وی  از مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه خواست  با ارایه اطلاعات صحیح به مدیران مجموعه خود، آنها را در مسیر پرداخت خسارات و کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر یاری کنند.

    در ادامه این جلسه برخی از مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه از جمله بیمه معلم، ایران، آسیا، البرز، آرمان، نوین و تجارت نو نظرات خود را درباره عملکرد شرکت متبوع خود با حادثه سیل بیان کردند و پیشنهاداتی برای عملکرد بهتر صنعت بیمه در حوادث غیرمترقبه ارائه داشتند.

    همچنین درباره چگونگی برنامه ریزی و هماهنگی شرکت های بیمه برای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و تشکیل دبیرخانه دائمی برای انتخاب رسانه و روابط عمومی برتر صنعت بیمه در سال 98، بحث و بررسی صورت گرفت.




    مطالب مرتبط

    اعضای کارگروه تخصصی روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران

    سندیکای بیمه گران ایران در چارچوب ساختار ستادی خود از همکاری و کمکهای فنی و تخصصی مدیران و کارشناسان شرکتهای بیمه عضو بهره می برد. تمامی مدیران تخصصی رشته ها مختلف بیمه ای و سایر بخش های شرکتهای بیمه در قالب ...

    |

    نظرات کاربران